La moda per a Pollyanna
La moda sempre ha estat una manera fascinant d’expressar-se, tant per al que compra com per al que crea. A més, avui dia l’elecció d’una marca o una altra diu molt més que certa personalitat o estat d’ànim.
En una societat cada vegada més informada i compromesa, l’elecció de marques també expressa si donem suport a una firma emergent, a una empresa amb una tradició que ha mantingut el valor del que és artesà, a una marca que produeix amb material reciclat o a una altra que reinverteix en la comunitat on produeix.
Així doncs, l’objectiu és expressar l’exigència que tenim quant a qualitat i disseny, així com amb el compromís amb el medi ambient, el tracte animal i la responsabilitat social.
Quins valors representa la dona, l’home i el nen Pollyanna?
El client Pollyanna és cosmopolita, sofisticat, versàtil. Elegant però sense massa esforç. El famós estil Effortless. Persones independents, dinàmiques, exigents. Persones que se senten perfectes tal com són.
Pollyanna i Andorra
Pollyanna és un nom molt establert a Andorra, relacionat amb producte de qualitat i un servei excel·lent. Pollyanna va començar fa 40 anys venent roba de nadó. Avui dia compta amb 9 punts de venda, tots a l’eix comercial del país. Ofereix una selecció única de marques i dissenyadors tant consolidats com emergents, presents en els showrooms de les ciutats més cosmopolites. També ofereix un servei i atenció al client de qualitat, així com assessorament a l’hora de comprar.
El negoci del ‘retail’
Molt ha canviat el món del retail en moda des que Pollyanna va obrir la primera botiga el 1977. Treballar avui dia en moda és molt més exigent i frenètic. També més apassionant. Hi ha molta més competència. El creixent e-commerce, les grans cadenes low cost, els canvis d’hàbits de consum… fan què s’hagi d’oferir més que el millor preu. Cal estalviar al client triar entre tot el que hi ha. A Pollyanna volem que triï entre el millor, sempre tenint en compte els seus gustos i necessitats. El valor està en la selecció, el servei, i l’assessorament.
Les claus per mantenir-se
- Flexibilitat. Cal saber reaccionar a temps en un sector on el canvi d’hàbits, les tendències, la tecnologia, els canals i, fins i tot, la climatologia estan en constant canvi. L’empresa i el seu equip han d’abordar els canvis com a oportunitats i no com a problemes.
- Talent. Invertir en l’equip i apostar per la gent adequada. L’equip és la base de tota empresa i és el que definirà a l’empresa on treballen. Seleccionar talent que vagi d’acord amb els valors i nivell d’exigència de l’empresa és imprescindible.
- Personalitat. Ser fidel al teu projecte de principi a fi. Oferir el producte en el que realment creus. Les marques que realment estimes. No és casualitat que el nostre slogan sigui The brands you really love. Oferir al client una experiència única, exclusiva, real a través del tracte personal.
- Honestedat i responsabilitat. Ser clars amb preus, promocions, seguir una política adequada de privacitat. Ser transparents i clars amb l’equip, amb els clients i amb els interlocutors de l’empresa.
- Informació. És importantíssim conèixer bé els hàbits de compra i els gustos de la teva clientela així com el comportament de les marques a les botigues. És bàsic per poder definir estratègies òptimes de venda, identificar marques amb potencial, optimitzar les compres o anticipar-se als esdeveniments per estar preparat.
L’estil Pollyanna
Hem posat al dia, adaptat i reafirmat el que significa l’estil Pollyanna. Hem estat presents en molts dels esdeveniments clau del país. Hem creat la nostra pròpia xarxa de micro-influencers amb clients reals, gent del país amb diferents edats i professions. Clients orgullosos de les marques en les que nosaltres també creiem. Fa un any vam iniciar una campanya de branding que finalitzarà aquest any amb la renovació i unificació de les diferents línies de negoci.
Aquesta entrada també pots trobar-la en:
Més de Moda home, dona i nens/es
Participa al sorteig d’una Blauer al Vivand Shopping Day
Aquest dissabte 14 d'octubre tenim moltes sorpreses preparades per celebrar el Vivand Shopping Day. Des de Pollyanna volem que sapigueu …
Nova col·lecció Spring/Summer 2017
A la botiga Paul&Shark trobaràs tota l'oferta casualwear i d’accessoris d’aquesta marca italiana, sinònim d'elegància i estil Made in Italy. La …
Descobreix el Grup Pollyanna
Grup Pollyanna obre la seva primera botiga l'any 1977. Des d’aleshores, es caracteritza i distingeix per apostar per nous creadors, …