La dificultat de fer aparadors en un sector molt marcat per la competència, de vegades, fa oblidar el sentit de les coses. Al final l’aparador evoca la importància essencial del producte, el perfum, i els elements que utilitza són els que donen suport a la pròpia venda de l’article i del seu valor. Un aparador que dóna la possibilitat de descobrir la botiga i el producte, més enllà de l’ensenya.
Un aparador elegant i, alhora, artístic, que no passa desapercebut per aquests valors i manifesta que l’elegància no està renyida amb els diners. En definitiva, que l’elegància va de la mà amb la senzillesa i és un bon missatge per al consumidor.
Les seves tires d’olor disposades al voltant d’un envàs, concebuts des de la sensibilitat i l’art, ens centren en UNA PERFUMERIA on tot és també sentit i sensibilitat.
Aquesta entrada també pots trobar-la en:
Més de Bellesa i Salut
Tractaments per a l’ull sec
Actualment hi ha solucions més enllà dels col·liris per recuperar la qualitat de vida perduda a causa de la síndrome …
Causes de l’ull sec
La síndrome de l’ull sec afecta a la visió i al benestar de la persona a més de fer perdre …
Idees de pentinats pel Nadal!
Les festes nadalenques conviden a pentinar-se de manera diferent. Des de Salon emotion Escaldes et donem algunes idees de pentinats …